Mousserende Tartan / Plaid til en servietring

Først viser servietring \ "færdigt \" - men endnu ikke professionelt udført. Jeg simpelthen damp trykkede den og sætte det sammen med malertape for at se, hvordan det ville se ud. (\ "Haste er en fjende af perfektion. \")

Desuden er min fine hvide servietter pakket i en kasse et eller andet sted, så jeg var nødt til at ty til en køkkenrulle - det ultimative tacky, så min mor ville sige.

Denne servietring begyndte livet som Alpine Meadows skotskternet, en fantastisk grøn en jeg valgte et stykke tid tilbage til at illustrere tilpasse en egentlig skotskternede til Broderi. Det har relativt få farver og ret lille brosten, hvilket gør det meget alsidig til denne anvendelse.

At gentage mit \ "disclaimer \" - Jeg tjekkede med den skotske nationale register, og mens det er ulovligt at sælge \ "mønstre \" lavet af disse Tartans, er det OK at tilpasse dem til ens egen personlige brug. Anyway, oprettelse af et mønster til brug requres vide, hvad den vil blive anvendt - størrelse og form af projekt, lærred maskestørrelse, mange forskellige faktorer. Det gør en forskel i antallet af tråde, der anvendes til bredden af hver stribe.

Den første \ "sting \" billede viser, hvordan det ser ud kun lige begyndt. Du kan se, hvor jeg markerede striber med farvede Sharpie folde til vejledning. Pilen viser, hvor jeg snydt og vendte lærredet på hovedet for at fortsætte den røde stribe i stedet for at ende ud og begynder igen på toppen. Det er ikke god praksis, men på denne lille stykke, gjorde det ingen skade.

Det andet billede viser skuddet striber i gang - og det er her det bliver meget underholdende og svært at sætte ned, da det mønster begynder at dukke op. På denne sjove stykke, valgte jeg at bruge Kreinik metalfarver for guld, rød og hvide striber, erstatte rød for det lyserøde på den oprindelige skotskternet. 032, giver selvfølgelig den mousserende strejf af hvidt!

Sidste - det servietring næsten færdig. Der er instruktioner til tegning grundlæggende størrelse og form for disse ting på min Freebies mv blog under \ "servietringe \" - samt et armbånd. Du kan også gøre bælter på denne måde, måske fra din egen familie skotskternet, da det er det samme bredde som en Broderi bælte - og hvad sjovt for feriesæsonen!

Ingen kommentarer: